FAQ - Częste pytania

1. Czy otrzymam dowód zakupu?

Dowodem zakupu zarówno dla nas jak i dla Państwa jest email potwierdzający złożenie zamówienia, informacje o zamówieniu, które mamy w systemie oraz przede wszystkim informacja o wpłacie na konto bankowe (ewidencja wpłat).

Nie mamy obowiązku wystawiania paragonów, ponieważ korzystamy ze zwolnienia na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 grudnia 2017 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Art. II pkt. 38 i 39).

2. Jak mam dokonać zapłaty za produkt?

W sklepie funsox.pl udostępniamy trzy możliwości zapłaty za zakupy:

A) Najszybszy to system płatności elektronicznych, który obsługuje większość banków - przelew dochodzi do nas niemal natychmiast
B) Klasyczny przelew na rachunek bankowy
C) Przy odbiorze, gdy kurier dostarczy zakupy prosto pod Twoje drzwi.

UWAGA! Jeśli płacisz przelewem tradycyjnym możesz wysłać nam dowod zapłaty na: kontakt@funsox.pl. Dzięki temu otrzymasz swój produkt dużo szybciej.

Na Twoją wpłatę poczekamy maksymalnie 5 dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

3. Czy mogę wymienić lub zwrócić zakupiony towar?

Oczywiście. Masz na to aż 14 dni.

4. Czy ponoszę koszty przesyłki w przypadku zwrotu lub wymiany?

Tak. Będziesz musiał(-a) ponieść koszty przesyłki przy zwrocie lub podwójne koszty wysyłki w przypadku wymiany.

5. Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę?

Bardzo nam zależy aby Twoje zakupy dotarły jak najszybciej. Wysyłkę zawsze staramy się zorganizować w ciągu 48 godzin od zaksięgowania płatności na koncie. Jest to bezpieczny zapas czasowy, w ciągu którego na pewno towar zostanie wysłany. W szczególnych przypadkach, gdy wiemy że Twój czas oczekiwana będzie się wydłużał, kontaktujemy się z Tobą i informujemy o sytuacji - masz wtedy możliwość zrezygnowania z zakupu.

6. Czy można osobiście odebrać zakupiony towar?

Tak jest możliwość osobistego odbioru towaru w Legnicy po uprzednim umówieniu się.

7. Jaka jest gwarancja na produkty?

Nasze produkty nie objęte są gwarancją, natomiast obowiązuje nas rękojmia.

8. Zainteresował mnie produkt, który jest niedostępny, co zrobić?

Napisz do nas na kontakt@funsox.pl a postaramy się sprowadzić Twoj wymarzony produkt.